مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تحقق مطالبات رانندگان با ایجاد همدلی بین دستگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،منصور فخاران مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جمع خبرنگاران افزود: در یکسال گذشته شاهد اعلام برخی مطالبات به حق رانندگان بخش باری کشور بودیم که باوجودعدم ارتباط آن با مسئولیت‌های سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای با ایجاد همدلی بین دستگاهی توسط این سازمان مطالبات مطروحه از جمله مباحث بیمه‌ای تحقق یافت.

او ادامه داد: با توجه به چالش‌هایی که در این بخش بویژه درخصوص موضوعات مرتبط با ایمنی تردد‌های جاده‌ای وجود دارد، نیازمند ارتباط بی وقفه با مردم هستیم تا با آگاهی از مسئولیت اجتماعی خود در مقابل رفتار‌های پرخطر ترافیکی نسبت به رفع آن تلاش کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان راهداری حمل نقل جاده‌ای دغدغه جان و مال مردم را دارد، اذعان کرد: در بخش ایمنی، تصادفات و میزان آمار تلفات آن به یک مقوله عادی در بین مردم تبدیل شده است و از این موضوع نگرانیم باید این نگرانی و کنترل عامل انسانی بعنوان بیشترین سهم تصادفات جاده‌ای در بطن جامعه ایجاد شود.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز طرح ابرار یادآور شد: ابرار (اقدام برای راه‌های روستایی اولویت دار) یک مطالبه عمومی است که بصورت امانی و پیمانی توسط ادارات استانی اجرا خواهد شد و در قالب آن باید توقعات مردم را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/م
 

سفر مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.