مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:این نهاد با اجرای طرح احسان حسینی آماده دریافت و توزیع این نذورات و همچنین سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران گرانقدر در ایام عزای امام حسین (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدرضا متین‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به حضور در ایام عزای سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: تمسک عملی به سیره حسینی بهترین راه برای پاسداشت این امام همام است.

اوافزود: دستگیری از نیازمندان و کمک به تأمین معاش آن‌ها بخش جدانشدنی از سیره امام حسین (ع) است و مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند برای تمسک هر چه بیشتر به سیره اهل‌بیت (ع) با مشارکت در طرح «احسان حسینی» نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه متولیان و بانیان هیئت‌های مذهبی و همچنین مردم نیکوکار استان اصفهان می‌توانند سهمی از غذای نذری خود را برای نیازمندان کنار بگذارند، گفت: این نهاد با اجرای طرح احسان حسینی آماده دریافت و توزیع این نذورات و همچنین سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران گرانقدر در ایام عزای امام حسین (ع) است.

او تصریح کرد: بخش قابل توجهی از جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان را سالمندان و بیماران نیازمند تشکیل می‌دهند که قادر نیستند به راحتی در مجالس عزای سید الشهدا حضور یابند و اجرای طرح احسان حسینی و مشارکت خیران و صاحبان نذورات می‌تواند به فراهم شدن امکان بهره مندی آن‌ها از غذای نذری امام حسین کمک کند.

متین‌پور ادامه داد: سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه همشهریان اصفهانی می‌توانند برای هماهنگی دریافت و توزیع نذورات خود توسط کمیته امداد اصفهان در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن همراه ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ تماس حاصل کنند، اظهار داشت: با توجه به فراهم بودن امکان مشارکت الکترونیکی، کد #۰۳۱۸۸۷۷، شماره تلفن ۰۹۶۸۸۷ و تارنمای emdad.ir از مهم‌ترین روش‌های الکترونیکی موجود برای کمک نقدی و غیرحضوری به نیازمندان استان است و همچنین شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام کمیته امداد اصفهان نیز برای واریز وجوه نقدی در دسترس است.

انتهای پیام/م

 

اجرای طرح «احسان حسینی» در استان اصفهان

برچسب ها: کمیته امداد ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.