سید حسن میرعماد گفت: به منظور تامین امنیت غذایی زیر ساخت های بخش کشاورزی تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در مراسم تکریم و تجلیل از بهره‌برداران جهاد کشاورزی سمنان که به میزبانی این سازمان برگزار شد،گفت: تأمین امنیت غذایی یکی از سیاست‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی در چند سال اخیر است که باید برای تحقق این هدف زیرساخت‌های بخش کشاورزی را توسعه دهیم.

او با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد، افزود: ۷۰ درصد غذای موردنیاز در کشور در بخش کشاورزی تأمین و تولید می‌شود که این مهم وظیفه فعالان این عرصه را خطیرتر می‌کند.

محصولات کشاورزی در همه فصل‌ها در استان سمنان وجود دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به محدودیت منابع آب‌وخاک در این استان بیان کرد: استان سمنان دارای اقلیم خشک و خاک شور است که این چالش جدی کشاورزان و فعالان این عرصه به شمار می‌رود.

میرعماد با تأکید بر اینکه تأمین نیاز مردم به غذای کافی، سالم و به‌موقع ازجمله وظایف مهم سازمان جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: علی‌رغم وجود مشکلات متعدد زیرساختی و اقلیمی که وجود دارد، استان سمنان در جایگاه خوبی در حوزه تولید محصولات کشاورزی قرار دارد.

او بازنشستگان بخش کشاورزی را سرمایه‌های عظیم فعالان این عرصه دانست و گفت: با تلاش کم‌نظیر کشاورزان در استان سمنان غذا، میوه و محصولات کشاورزی همیشه و در همه فصل‌ها وجود دارد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار