معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: پرونده ۴ طرح سرمایه گذاری، گردشگری و تولیدی جلسه کمیته حمایت قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل ظهر امروز در هفتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران گفت: پرونده ۴ طرح سرمایه گذاری، گردشگری و تولیدی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه گذاری این واحد‌ها اتخاذ شد.

او با بیان اینکه یکی از پرونده‌های جلسه امروز در خصوص اعتراض به صدور جرائم بود که ارجاع به کارشناسان شد که طبق نظر کارشناسان اقدام خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از پرونده‌ها نیز مربوط به صادرات و واردات بود که نزدیک به ۱۰ سال قبل مشکلاتی در راستای فعالیت این تعاونی به وجود آمده بود که بخاطر ناهماهنگی متحمل خسارت فراوان شده است که تصمیم تخصصی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

خدادادی گفت: در پرونده دیگر در مورد صنایع چوبی بود که با اختلافی که بین راهداری و حمل و نقل داشت که در این خصوص مقرر شد بازدید میدانی شود تا طبق نظر کارشناسان اقدام خواهد شد.

او بیان کرد: پرونده دیگر نیز مربوط به تامین روشنایی و برق چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی یک بود که مصوب شد با توجه به اینکه تامین زیرساخت‌ها وظیفه شهرک صنعتی است برق این واحد‌های تولیدی تامین شود.

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.