معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۳ باشگاه متخلف در سطح استان اردبیل پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد و آثار سوء مواد نیروزا و دوپینگ در اردبیل گفت: در ۵ ماهه اول سالجاری ۱۳ باشگاه وزشی متخلف در استان اردبیل به علت تخلف پلمپ شده اند.

او بیان کرد: در این مدت ۳ باشگاه مدرسه فوتبال، ۳ باشگاه بدنسازی که مواد نیروزا تجویز می‌کردند و بقیه باشگاه‌ها به خاطر نداشتن مجوز از طرف اداره کل ورزش و جوانان پلمپ شده اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: بازرسی از تمامی باشگاه‌های خصوصی به صورت مکرر انجام می‌گیرد که اگر باشگاهی سه بار پیاپی اخطار دریافت کند پلمپ می‌شود.

برادران بیان کرد: مداخله در درمان، عدم رعایت موارد ایمنی، عدم رعایت بهداشت، فروش مکمل‌ها، ماشاژ درمانی غیر اصولی از جمله موارد علت اخطار برای باشگاه‌های متخلف می‌باشد.

او افزود: پاسخگویی به اعتماد خانواده‌ها در راستای فعالیت اقشار مختلف جامعه از جمله نوجوانان، جوانان و بانوان در باشگاه‌های ورزشی، وظیفه مسوولان اجرایی ورزش استان اردبیل است و در این راستا و جهت سالم سازی اماکن ورزشی، بازرسی و نظارت بی وقفه در خصوص تمام مکان‌های ورزشی خصوصی و دولتی با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

پلمپ باشگاههای ورزشی متخلف در اردبیل

برچسب ها: باشگاه ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.