نشست کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر بهبهان برپا شد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری چهارمین نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر ۹۸ خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: چهارمین نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی با برنامه ریزی جهت بازگشایی مدارس با حضور اعضاء برگزار شد.

او افزود: در این نشست، دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان از اقدامات تبلیغاتی صورت پذیرفته در خصوص پروژه مهر ۹۸ این کارگروه طبق زمان بندی تعیین شده توضیحاتی ارائه داد.

عبدی پور تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با اعضاء کارگروه و مدیران مدارس، تلاش بر این است که برنامه‌های پروژه مهر ۹۸ در روز بازگشایی مدارس طی مراسمی خاطره انگیز، جذاب و همراه با نشاط برای دانش آموزان و معلمان باشد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: کلیه فعالیت‌های پروژه مهر ۹۸ از بدو امر تا کنون بطور کامل پوشش خبری داده شده است و اطلاع رسانی از روند ثبت نام، طرح سنجش نوآموزان، آزمون انتخاب و انتصاب مدیران، ساماندهی دبیران، آمار ثبت نام مدارس، سرویس و پوشاک مدارس و دیگر طرح‌های آموزشی و پشتیبانی صورت پذیرفته است.

در  پایان این جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محوطه اداره آموزش و پرورش بهبهان و سخنرانی پیش از نماز جماعت در مسجد امام هادی (ع) انجام شد.

انتهای پیام/م

کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر  بهبهان تشکیل جلسه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.