استاندار لرستان از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به حوزه اشتغال روستایی و عشایری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سید موسی خادمی استاندار لرستان امشب در جلسه قرارگاه در جلسه بررسی پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی مناطق محروم کاری ارزشمند بوده که طی سالیان اخیر در سراسر کشور شروع شده است.

خادمی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی توسط سپاه و دستگاه‌های اجرایی استان در دهستان‌های محروم و احصا شده استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بازسازی دهستان‌های سیل‌زده استان نیز در تفاهم‌نامه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گیرد، افزود: همچنین دهستان‌های ضریب ۹ و ۸ استان شناسایی شود و ضمن تعریف پروژه در این مناطق، از اعتبارات سیل و بودجه داخلی برای بازسازی آن‌ها استفاده کنیم.

استاندار لرستان اولویت کار در دهستان‌های محروم و همچنین سیل‌زده را در حوزه‌های آب، برق و زیرساخت عنوان و تصریح کرد: به عنوان الگو طی سال‌های آینده روستا‌های محروم را نیز با ضرایب کمتر در اولویت قرار دهیم.

خادمی با بیان اینکه در خصوص اعتبارات اشتغال‌زایی زمینه جذب بالاتر است، افزود: وزارت کار ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر به اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان اضافه کرده است، از این رو می‌توان با ارائه تسهیلات با نرخ پائین زمینه اشتغال را در دهستان‌های محروم فراهم کرد.

انتهای پیام/ر

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی لرستان 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.