معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، گفت: ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات برای آبرسانی به روستا‌های سیل‌زده این استان خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مجتبی دالوند معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، گفت: ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات برای آبرسانی به روستا‌های سیل‌زده این استان خریداری شد.

 مجتبی دالوند شامگاه چهارشنبه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان با اشاره به تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی به دهستان‌های محروم استان، اظهار داشت: احداث مخزن آبرسانی در دو روستای بخش «پاپی» یکی از این تعهدات بوده که زودی با همکاری سپاه این امر عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص دو هزار و ۳۰۰ متر لوله آبرسانی به مردم روستا‌های «مهوک»، گفت: سپاه استان کار احداث مخزن آبرسانی روستا‌های دیگر «حیان» و «تیان» را انجام داده و مقرر شده که آب و فاضلاب نیز پمپ این مخازن را تأمین کند.

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، بیان داشت: دو روستا در شهرستان الیگودرز نیز با همکاری سپاه برای آب رسانی در دستور کار است.

دالوند با اشاره به آبرسانی به یک روستای در منطقه چگنی در قالب این تعهدات، افزود: مطالعات روستا‌های مناطق محروم پلدختر نیز انجام شده و یک روستا نیز در شهرستان دلفان برای آبرسانی در دستور کار است.

وی، افزود: کار مطالعات چند روستا در کوهدشت، الیگودرز و… انجام شده است.

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با بیان اینکه در جریان سیلاب شبکه آبرسانی ۹۶۴ روستای استان آسیب دید، گفت: شبکه آبرسانی ۷۰ روستا بازسازی شده و ما بقی نیاز به اعتبار دارند.

دالوند، گفت:۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی شبکه آبرسانی روستایی استان اختصاص پیدا کرد، مناقصه ۱۰ پروژه آبرسانی انجام شده و حدود ۳۵ میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری شده و روستا‌ها به صورت موقت آبرسانی شده‌اند.

انتهای پیام/ر

خریداری ۳۵ میلیارد تجهیزات برای آبرسانی به روستا‌های سیل‌زده 

برچسب ها: آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.