اما و اگر‌های پل ورودی شهرک ابوالفضل اراک

مردم و شهرداری درباره پل ورودی شهرک ابوالفضل اراک سخن گفتند.

اما و اگر‌های پل ورودی شهرک ابوالفضل اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تخریب پل ورودی شهرک ابوالفضل اراک اهالی مشکلاتی برای مردم این منطقه به وجود آورده است.

پل ورودی منطقه شهرک ابوالفضل از سوی میدان انقلاب که قبلا ماشین رو بوده براثر بارش‌های ابتدای امسال تخریب شد و این موضوع باعث شد عبور و مرور مردم این منطقه دچار مشکل شود.

مردم شهرک ابوالفضل اراک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفتند: این پل در حال حاضر امنیت لازم را ندارد و حتی در این مدت که تخریب شده موجب آسیب دیدن یکی از کودکان این منطقه شده است.

برنامه‌ریزی برای احداث پل جدید شهرک ابوالفضل اراک

صالحی شهردار نطقه کرهرود هم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از برنامه‌ریزی برای احداث پل جدید و طراحی و ساخت پل استاندارد تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: ظرف ۲ یا ۳ روز آینده کار را شروع می‌کنیم و با توجه به نظارت که دوستان و خودمان در این حوزه داریم کار در ماه‌های آینده سریعتر انجام شود.

صالحی افزود: طول عرشه پل جدید ۱۲ متر در نظر گرفته شده و خود عرشه هم ۷ متر هستش که یک متر هم به صورت عبور معابر پیاده در نظر گرفته شده که به صورت عبور خودرو امکان پذیر هست.

او اضافه کرد: در سنوات گذشته دیواره به صورت سنگین بوده واستاندارد و سازم حکمی نداشته که به مرور زمان دیواره از بین رفته و با توجه به بارندگی‌های اخیر رخ داده باشد که دیوار تخریب شده و به این حالت درامده است.

با توجه به اهمیت این پل برای مردم منطقه انتظار می‌رود مسئولان مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند تا هر چه زودتر شاهدبهره برداری از پل جدید باشیم.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهرداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.