وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نفتمان را خواهیم فروخت و حتما آمریکا بهانه های جدیدی برای ادعا در این زمینه نیز پیدا خواهد کرد.

آمریکا به در و دیوار می زند تا مانع فروش نفت ایران شودبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات بنگلادشی در داکا به سر می برد، در صفحه اینستاگرامش با انتشار بخشی از مصاحبه اش با راشا تودی در سفر روز دوشنبه اش به مسکو نوشت: «سلام از داکا پایتخت پر ترافیک بنگلادش؛ دیروز آمریکا برای دزدی دریایی نفت مردم ایران جایزه تعیین کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا به در و دیوار می زند تا مانع فروش نفت ایران شود، عنوان کرده است: «قبلا هم تلاش کردند ما را از ابزار دفاعی در جنگ صدام و سوخت رآکتور تهران محروم کنند. آنها را خودمان ساختیم و حالا آمریکا شاکی شده است. نفت مان را هم خواهیم فروخت و حتما آمریکا بهانه های جدیدی برای ادعا در این زمینه نیز پیدا خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید: سومین اجلاس آیورا آغاز به کار کرد

به گزارش فایننشال تایمز، برایان هوک (نماینده ویژه آمریکا علیه ایران) به ناخدای هندی کشتی آدریان دریا ایمیل زده که " اگر نفت ایران را به ما تحویل دهی، چند میلیون دلار جایزه می گیری و زندگی راحتی خواهی داشت. اگر تحویل ندهی تحریمت می کنیم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
کشورها ازآمریکا بیشتر وحشت دارند تا اینکه بخوان حامی ایالات متحده باشند.مثلاً فرض کنید همه بخوان آمریکا رو ادب کنند! متاسفانه سازمان ملل هم نمیتونه جلوی حمله آمریکا رو با سلاحهای نا متعارف وکشتار جمعی ( مثل جنگ جهانی وحکایت ژاپن ) بگیره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
بعضیها خودشان به درودیوار میزنند تابرجام به هرقیمتی حفظ بشه.
آخرین اخبار