علیرضا آشناگر گفت: وجود امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی در شاخه‌های مختلف برای استان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر صبح پنج‌شنبه در آئین آغاز ساخت فاز آموزشی و سالن بیمارستان معتمدی گرمسار با حضور وزیر بهداشت ضمن بیان اینکه وضعیت استان سمنان از نظر درمانی نسبتاً خوب است، گفت: اگرچه تلاش‌های وافری در حوزه سخت افزاری صورت گرفت، اما می‌بایست امکانات و تجهیزات بررسی و نوسازی شوند.

او ضمن بیان اینکه دانشکده‌های پزشکی در شهرستان‌های استان سمنان باید تقویت شود، افزود: این امر می‌تواند منجر به ارائه خدمات بیشتر در حوزه سلامت بهداشت دهان و دندان شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه طرح تحول سلامت به عنوان یکی از برنامه‌های بسیار خوب کشور توانست خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهد، ابراز داشت: قبل از دولت یازدهم هزینه‌های درمانی بسیار بالابود، اما در دولت تدبیر و امید این هزینه‌ها با مدیریت صحیح کاهش یافت و کنترل شد.

آشناگر ضمن بیان اینکه همچنین از وزیر بهداشت انتظار می‌رود با احداث پردیس جدید علوم پزشکی سمنان موافقت کنند، تصریح کرد: بهبود وضعیت درمان، کاهش هزینه‌ها و تجهیز بیمارستان‌ها از برکات اجرای طرح تحول سلامت است و این وضعیت می‌بایست با شدت و قوت بیشتری و بهترین کیفیت تداوم یابد.

او ضمن بیان اینکه تجهیز امکانات بیمارستان مهدی‌شهر نیازمند مساعدت وزیر است، افزود: بعضی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان توسط پیمانکاران در حال اجرا است که می‌طلبد نظارت‌های لازم به انجام برسد تا شاهد تعمیرات و بازسازی‌های مجدد این پروژه‌ها نباشیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه مرکز سوانح سوختگی و سرطان نیاز به مساعدت ویژه وزیر بهداشت دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه سالانه ۲۵ میلیون زائر با ۱۹ میلیون تردد از استان ما به سمت مشهد مقدس طی طریق کرده و به‌طور طبیعی میزان حوادث در استان‌ها بالا است لذا انتظار می‌رود در تکمیل این طرح‌ها شتاب بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام / م

مرکز سوانح سوختگی و سرطان نیاز به مساعدت ویژه وزیر بهداشت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.