همیاران پلیس برای حرکت آسان‌تر دسته‌های عزاداری حسینی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رضا ویشکایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت امروز در نشست هماهنگی برگزاری دسته‌های عزاداری و تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها در رشت گفت: مسولان ودست اندرکاران عبور و مرور همچنین دهیاران وبخش داران شهرستان رشت آماده کمک به دسته‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) هستند ودر این زمینه بکارگیری همیاران پلیس نیز کمک شایانی برای حرکت راحت تر و با ایمنی بیشتر این دسته‌های عزاداری است.

او همچنین به آغاز بازگشایی مدارس اشاره کرد و از مسولان شهری و روستایی خواست رنگ آمیزی سرعت گاه‌ها در مسیر تردد دانش آموزان و نصب علائم هشدار دهنده را مد نظر قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت به سفر‌های تابستانی مسافران اشاره کرد و گفت: برخی از شهروندان برای شرکت در تاسوعا وعاشورای حسینی به گیلان سفر کرده اند که باتوجه به ترافیک جاده‌های درون شهری و برون شهری تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

دراین نشست مسئولان پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، بخشداران و دهیاران بر آمادگی شان برای تسهیل در رفت و آمد مردم تاکید کردند.

 

انتهای پیام / ق 

به کارگیری همیاران پلیس برای حرکت دسته های عزاداران حسینی 

برچسب ها: محرم ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.