شرکت راک استار اعلام کرد که به زودی بروزرسانی بزرگی برای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهد شد.

بروزرسانی بزرگ بازی Red Dead Redemption 2 در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از شرکت‌هایی که جای خالی آن به شدت در  مراسم E3 امسال احساس می‌شد، شرکت RockStar بود. این شرکت هنوز از عنوان بعدی خود پرده برداری نکرده است و بسیاری از گیمر‌ها در انتظار معرفی بازی جدید این شرکت هستند؛ اما شرکت راک استار به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بروزرسانی جدید را برای بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 عرضه کند که این بروزرسانی قرار است Frontier Pursuits نام داشته باشد.

ظاهرا این بروزرسانی که سنگین هم خواهد بود، به بازی ۳ نقش جدید به نام‌های Bounty Hunter، Collector و Trader اضافه خواهد کرد که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص و مهارت‌های عجیبی هستند و هر گیمر با انجام دادن ماموریت مربوط به هرکدام از این نقش‌ها می‌تواند سکه و جوایز جدید را دریافت کند.

بروزرسانی بزرگ بازی Red Dead Redemption 2 در راه است

بالا بردن هر نقش در بازی بسیار کار ساده‌ای است و گیمر می‌تواند با انجام مامویت‌های Hunting bounties، XP مربوط به هر نقش را دریافت کرده برای ارتقاء سطح هر کاراکتر از XP‌های کسب شده استفاده کند. هر نقش در بازی قرار است دارای ۲۰ سطح باشد که این ۲۰ سطح به چهار رده تقسیم بندی شده است که شامل رده‌های Novice، Promising، Established و Distinguished می‌شود و گیمر با ارتقاء هر کاراکتر می‌تواند به این سطح‌ها دسترسی پیداکرده و از مهارت‌های جدید هر شخصیت استفاده کند.


بیشتر بخوانید: امکان انتخاب کنسول در قابلیت کراس پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare


شرکت راک استار ظاهرا هنوز هم قصد دارد بازی خود را تا حد امکان بهبود بخشد و با عرضه بروزرسانی‌های متعدد آمار گیمرهایش را بالا ببرد. طبق اعلانم این شرکت بروزرسانی Frontier Pursuits قرار است در ۱۰ سپتامبر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس کاربران قرار گیرد.

انتهای پیام/

بروزرسانی حجیم بخش آنلاین بازی RDR 2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار