دادستان انتظامی قضات قوه قضاییه در ایجرود با بیان اینکه همه مسئولان باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند گفت:عزم قوه قضاییه برای برخورد با مفاسد اقتصادی بسیار جدی است.

عزم قوه قضاییه برای برخورد با مفاسد اقتصادی بسیار جدی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،دادستان انتظامی قضات قوه قضاییه در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود با بیان این مطلب گفت: قوه قضاییه با شتاب هر چه سریعتر و عزمی جدی در صدد برخورد با مفاسد اقتصادی است.

حجت الاسلام موحدی آزاد افزود: همه مسئولان باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند ولو اینکه هم اکنون در آن پست و مقام نباشند.

وی با اشاره به سه خصیصه مدیران موفق گفت: تعهد، تخصص و انقلابی بودن از جمله مهم‌ترین شاخص‌های یک مسئول موفق به شمار می‌رود.

دادستان انتظامی قضات قوه قضاییه با اشاره به شرایط کنونی جامعه نیز گفت: اتحاد، نیاز کنونی جامعه است و باید همه قوا در کنار یکدیگر به فکر حل مشکلات اقتصادی و معزلات فرهنگی جامعه باشند.

حجت الاسلام موحدی آزاد با اشاره به سیاست‌های قوه قضائیه گفت: کاهش پرونده‌های کیفری و حقوقی، تقویت شورای حل اختلاف و لزوم سازش پرونده‌ها با حضور طرفین دعوا از جمله مهمترین رویکرد‌های جدید دستگاه قضاست.

نشست قضایی کارکنان دادگستری شهرستان ایجرود با دادستان انتظامی قضات قوه قضائیه و غبارروبی مزار شهدای زرین آباد نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه حجت الاسلام موحدی آزاد به شهرستان ایجرود بود.
 
انتهای پیام/ن
 

جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود  با حضور دادستان انتظامی قضات قوه قضاییه  برگزار شد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.