سنندجی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر کسری اتوبوس برای انتقال شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی در ورزشگاه آزادی به ما اعلام نشده است.

شرکت کنندگان از مراسم شیرخوارگان حسینی به پارکینگ شرقی ورزشگاه آزادی مراجعه کنند/ ۱۰ دستگاه اتوبوس خالی از مبدأ مستقر استپیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخی از گزارش‌ها مبنی بر کسری اتوبوس برای جابه جایی شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی از ورزشگاه آزادی به داخل شهر تهران گفت: طبق اطلاعیه‌ای که از پیش صادر شد، ۲ هزار دستگاه اتوبوس را برای انتقال شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی در نظر گرفتیم که کار جابجایی شهروندان را بین مبدأ و مقصد آن‌ها انجام دهند.

او افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر کسری اتوبوس برای انتقال شهروندان به ما اعلام نشده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه پارکینگ شرقی ورزشگاه آزادی محل استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد است، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۰ دستگاه اتوبوس خالی از مبدأ برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی در محل مستقر هستند و کسری اتوبوسی وجود ندارد.

سنندجی تأکید کرد: نیرو‌های پلیس راهور و شرکت واحد اتوبوسرانی در ورزشگاه آزادی مستقر هستند و شهروندان را برای انتخاب مسیر و استفاده از اتوبوس مقصد مورد نظر خود راهنمایی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در روز جمعه


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: طبق بررسی‌ها مشخص شد که بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم از وسیله نقلیه شخصی استفاده کرده‌اند، حال اگر در محدوده خارج از ورزشگاه آزادی حجم تردد شهروندان بسیار مشاهده می‌شود، به این دلیل است که آن‌ها می‌خواهند خود را به محل پارک وسیله نقلیه شخصی خود برسانند.

سنندجی تصریح کرد: با نصب بنر‌هایی در سرتاسر پارکینگ شرقی مسیر مبدأ و مقصد برای مسافران نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/

توضیحات اتوبوسرانی درباره جابجایی شرکت کنندگان در مراسم شیرخوارگان حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار