مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی کامل شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام وقت خبر داد.

شرکت‌های حمل و نقل همدان در ایام اربعین، تمام وقت پا به رکاب هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه به دلیل نزدیکی استان همدان به مرز، این استان به همراه چند استان دیگر به عنوان استان معین انتخاب شده است، اظهار داشت: مدیران شرکت‌های مسافربری و روسای ادارات حمل و نقل استان موظف هستند، نسبت به اعزام ناوگان مسافربری برای زائران اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه در این ایام، اولویت زائران اباعبدالله الحسین(ع) است، افزود: باید ضمن نظارت دقیق، بیشترین توان شرکت‌های حمل و نقل مسافربری نسبت به این موضوع باشد.

پناهنده بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری همدان تأکید کرد و ابراز داشت: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی ربط، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

گفتنی است، ۳۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی این اداره کل در ایام اربعین آماده خدمات رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) است.

انتهای پیام/ د 

فعالیت شرکت‌های حمل و نقل همدان در ایام اربعین

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.