مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد گفت: امروز از ساعت ۱۴ محدودیت تردد وسایل نقلیه در خیابان قیام حد فاصل میدان بعثت تا چهار راه شهدا اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ علیرضا آدمی زاده مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد گفت: از ساعت ۱۴ امروز ، هرگونه تردد وسایل نقلیه در خیابان قیام، حدفاصل میدان بعثت تا چهار راه شهدا‌ی این شهرستان ممنوع است.

سرهنگ  آدمی زاده با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی امروز بدنبال اجتماع بزرگ عاشورائیان یزد در حسینیه امیرچخماق برگزار می‌شود؛ اعمال می شود، اظهارداشت: این محدودیت تا پایان مراسم اجتماع بزرگ عاشورائیان ادامه دارد.

او با بیان اینکه رانندگان برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین در حوالی خیابان قیام استفاده کنند، افزود: رفت و آمد در خیابان شمالی و جنوبی امام خمینی (ره) آزاد است و پارکینگ‌های مسیر در خدمت رانندگان است.

 امسال به دلیل مصادف شدن سیزده محرم با روز جمعه و تداخل برنامه اجتماع عاشورائیان با نماز پر خیر و برکت جمعه، زمان برگزاری این اجتماع تغییر کرده است و این اجتماع  امروز  از ساعت ۱۷ امروز در حسینیه شهدای امیرچخماق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

محدودیت های ترافیکی امروز در یزد

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار