تیم ملی فوتبال امید ایران در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان شکست خورد و ضعف خط دفاع، در تیم مجیدی مشهود بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار تدارکاتی، تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت فرهاد مجیدی در ازبکستان به مصاف تیم ملی فوتبال امید این کشور رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل ازبک‌ها را جسور یاخشیبوف دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.

در این بازی که فرهاد مجیدی با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی کرد، خط دفاعی شامل بازیکنانی از جمله امیرمهدی جانملکی، طا‌ها شریعتی، سید ابوالفضل جلالی و محمد آقاجانپور بود که به جز ۲-۳ صحنه در دیگر دقایق بازی عملکرد خوبی نداشتند و به همین دلیل سرمربی امید‌ها درصدد است تا در بازی آینده با ازبکستان از نفرات جدیدی در خط دفاع استفاده کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی امید ایران صفر - ازبکستان یک/ شکست شاگردان مجیدی در اولین محک جدی


البته در بازی شب گذشته (جمعه)، عارف غلامی، مدافع باشگاه استقلال و یکی از کاپیتان‌های تیم امید مصدوم بود و همچنین علیرضا آرتا که مدافع خوبی محسوب می‌شود، به دلیل مصدومیت در این اردو حضور نداشت.

مجیدی و کادرفنی تیم ملی امید درصدد هستند تا در اردو‌های آینده از بازیکنان جدیدی در پست دفاع استفاده کنند تا ضعف این تیم را پوشش دهند.

تیم ملی امید در یک بازی دوستانه دیگر به مصاف ازبکستان می‌رود و سپس به تهران بازخواهد گشت تا بازیکنان به تمرینات تیم‌های باشگاهی خود اضافه شوند. قرار است در اردوی مهرماه تورنمنتی با حضور کشور‌های دیگر به میزبانی ایران برگزار شود.


بیشتر بخوانید: فهرست نهایی تیم امید اعلام شد


مجیدی امیدوار است با کادرفنی خود تیم امید را به المپیک برساند، اما به نظر می‌رسد کار راحتی برای رسیدن به این هدف نخواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار