رئیس هیئات مذهبی خراسان‌جنوبی گفت:مداحان و هیئات مذهبی پرچم‌داران عاشورا و بازوی ولایت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،عباسی‌مقدم رئیس هیئات مذهبی خراسان‌جنوبی گفت:  مداحان و هیئات مذهبی پرچم‌داران عاشورا و بازوی ولایت هستندو باید در راستای حفظ این مهم تلاش کنند.

او با بیان اینکه حرکت هیئات مذهبی در شهر بیرجند از امشب آغاز می‌شود، افزود: در روز عاشورا حرکت هیئات مذهبی از چهار مسیر منتهی به قتلگاه میدان شهدا، میدان امام، خیابان انقلاب و بلوار مصلی پیش‌بینی شده است.

عباسی‌مقدم از اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت آیت‌الله عبادی خبر داد و بیان کرد: هیئات مذهبی باید به اقامه نماز اول وقت توجه جدی کنند، چراکه مهم‌ترین پیام امام حسین (ع) در واقعه عاشورا اقامه نماز اول وقت بود.

رئیس هیئات مذهبی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امسال در هیئات نباید طبل بزرگ وجود داشته باشد و تنها یک یا دو طبل کوچک جهت هماهنگی هیئت استفاده شود.

او  با اشاره به صدور مجوز برای هیئات مذهبی در شهر، تصریح کرد: جهت حرکت هیئات در شهر مجوز صادر شده و امسال اگر مجوزی بر روی پرچم هیئت نصب نشده باشد از حرکت آن هیئت جلوگیری می‌شود.

عباسی‌مقدم به راه‌اندازی سامانه جامع خدمات هیئت و مراکز فرهنگی اشاره کرد و گفت: مداحان و هیئات مذهبی می‌توانند  با ارسال شماره یک به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ به عضویت این سامانه درآیند.

انتهای پیام/ ی

حرکت هیئات مذهبی بیرجند از امشب آغاز می‌شود

برچسب ها: محرم 98 ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.