رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان گفت: بوستان مهارت فنی در شهرستان افتتاح و نامگذاری شد.

 فرشین پودنچی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف ترویج آموزش فنی وحرفه‌ای، ارتقای فرهنگ مهارت و توسعه نهضت مهارت  آموزی و طبق مصوبه شورای نامگذاری شهرستان،   بوستانی در ورودی شهر و مرکز فنی و حرفه‌ای به نام بوستان مهارت نامگذاری و افتتاح شد.

او افزود: نامگذاری بوستان مهارت  سبب ترغیب و تشویق کارجویان برای فراگیری مهارت‌های مورد نیاز بازارکار شده و زمینه تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف اعم صنعت، کشاورزی و یا خدمات را فراهم می‌کند.

پودنچی تصریح کرد: توجه جایگاه آموزش‌های مهارتی به عنوان یکی از اولویت‌های کلیدی در تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآفرین برای فراهم کردن شرایط ورود به بازار کارو به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی که یکی ازکاربردی‌ترین راه‌های اشتغال جوانان است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان بیان داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انجام فعالیت‌هایی است که می‌تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد.

این مقام مسئول افزود: موضوع بیکاری را یکی از مهمترین مسائل و مشکلات جامعه امروزی است و فقدان مهارت مورد نیاز بازار کار از سوی افرادجویای کار ازدلایلی بیکاری در کشور است و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های مهارتی می‌تواند نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کند.

انتهای پیام/م

نامگذاری بوستان مهارت بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.