مدیرکل بهزیستی لرستان خبر داد؛

ضرورت ‍ کاهش رشد معلولیت در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: کاهش رشد معلولیت در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،فاطمه زهرا توکلی مدیرکل بهزیستی لرستان  گفت: کاهش رشد معلولیت در استان ضروری است.

توکلی گفت: اگر چه بهزیستی به عنوان یک سازمان حمایتی شناخته شده است، اما با توجه به مسئولیت‌های متعدد و سنگین، سعی شده است نگاه تخصصی و علمی این سازمان حفظ شود.

او با بیان اینکه پیشگیری، بازتوانی و توانبخشی طیف وسیعی از اقشار جامعه در گروه‌های مختلف از قبل تولد تا زمان مرگ در حیطه وظایف بهزیستی است بیان کرد: ایجاد شرکای کاری و همکاری دستگاه‌های تخصصی که دغدغه و نگاه مشترک دارند بسیار ارزشمند است و یک فرصت محسوب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه در شیوع معلولیت جزو ده استان برتر کشور هستیم، اضافه کرد: امیدوارم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان شاهد کاهش رشد معلولیت در استان باشیم.

توکلی در خصوص شنوایی سنجی در استان عنوان کرد: پوشش ۹۹ درصدی شنوایی سنجی بسیار خوب است و امیدوارم این پوشش به ۱۰۰ درصد برسد؛ حوزه پیشگیری بهزیستی آمادگی ارائه خدمات در این راستا دارد.

او با بیان اینکه در استان با سونامی سالمندی مواجه‌ایم، عنوان کرد: شهر‌های استان کم کم دارند به جرگه شهر‌های پیر می‌پیوندند.

توکلی عنوان کرد: ۷۸ فرآیند خدمت اصلی داریم که اعتبارات این سازمان در برابر اعتبارات سایر دستگاه‌ها ناچیز است.

انتهای پیام/ب

کاهش رشد معلولیت در لرستان ضروری است

برچسب ها: بهزیستی ، معلولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.