پس از آن که رئیس جمهور آمریکا از توقف مذاکرات صلح با طالبان خبر داد، دفتر سیاسی طالبان در قطر امروز نشست اضطراری برگزار می کند.

نشست اضطراری دفتر سیاسی طالبان در قطر درباره توقف مذاکرات از سوی ترامپبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از توقف مذاکرات صلح با طالبان خبر داد، دفتر سیاسی طالبان در قطر امروز نشست اضطراری برگزار می کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته در توئیتر خود اعلام کرد که در پی حمله اخیر طالبان در کابل به کشته شدن ۱ سرباز امریکایی انجامید، مذاکرات صلح با طالبان را متوقف کرده و همچنین برنامه خود برای دیدار با رهبران طالبان و رئیس جمهوری افغانستان در کمپ دیوید را نیز لغو کرده است.

دفتر سیاسی طالبان در قطر قرار است امروز یکشنبه (۱۷ سنبله/ شهریور) با برگزاری نشست فوری و داخلی، تصمیم ترامپ مبنی بر لغو مذاکرات صلح میان طالبان و آمریکا را مورد بحث قرار دهند.

صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان نیز امروز یکشنبه (۱۷ سنبله/ شهریور) در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که دولت افغانستان به زودی موضع خود را در مورد تحولات تازه روند صلح اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.