کارشناس مسئول آمار اطلاعات جمعیتی و مهاجرت اداره کل ثبت احوال استان خوزستان از ثبت ۱۷ هزار و ۹۷۳ مورد ازدواج در استان طی ۵ ماه نخست سال ۹۸ خبر داد.

۱۷ هزار و ۹۷۳ مورد ازدواج ثبت شدمعصومه شکوهمند کارشناس آمار اطلاعات جمعیتی و مهاجرت اداره کل ثبت احوال استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص تعداد ازدواج‌های ثبت شده در استان از ابتدای امسال تا پایان مردادماه گفت: در مدت مذکور، ۱۷ هزار و ۹۷۳ مورد ازدواج ثبت شده است.

او اظهار داشت: تا پایان سال ۹۷، ۳۹ هزار و ۶۳۵ مورد ازدواج و در سال ۹۶، ۴۳ هزار و ۷۱۰ مورد به ثبت رسیده است که با استناد به آمار موجود، شاهد روند کاهش ازدواج در سال ۹۷ در مقایسه با سال قبل از آن هستیم.

شکوهمند درخصوص آمار طلاق در سال ۹۸ و سال‌های قبل از آن بیان کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری، ۳ هزار و ۵۴۲ مورد طلاق ثبت شده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تا پایان سال ۹۷، ۹ هزار و ۶۵۷ مورد ثبت شده، ولی در سال ۹۶، شاهد ثبت ۹ هزار و ۴۵۸ مورد طلاق در استان خوزستان بوده ایم که با استناد به آمار موجود، روند طلاق در سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش داشته است.

انتهای پیام/گ

نگاهی به آمار ازدواج در خوزستان

برچسب ها: طلاق ، اخبار جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار