تاکید استاندار بر عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی

استاندار اصفهان گفت: با توجه به در پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اصل بی طرفی در انتخابات و رعایت قانون در برگزاری این رویداد مهم تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباس رضایی استاندار اصفهان در آیین معرفی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با توجه به در پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اصل بی طرفی در انتخابات و رعایت قانون در برگزاری این رویداد مهم تاکید کرد.

او گفت: باید سعی شود کار‌ها و فعالیت‌ها برای رضای خدا باشد و در جهت گره گشایی از کار مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات جزو وظایف اصلی وزارت کشور در استانداری‌ها است، دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، بیشتری نقش را در برگزاری این رویداد مهم برعهده دارد.

حیدر قاسمی افزود: در این حوزه همکاری و هم افزایی خوبی وجود دارد و با این همدلی و وفاق انشاالله انتخابات را در صحت و سلامت برگزار خواهیم کرد.

در این جلسه، علی اصغر رفیعی نژاد به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان معرفی و از زحمات و خدمات حیدر قاسمی قدردانی شد.

انتهای پیام/م

 

آیین معرفی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار