رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شمال استان کرمان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد و گفت: این طرح‌ها در همه شهر‌های استان کرمان به ویژه در مرکز استان اجراء خواهند شد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ نجفی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شمال استان کرمان گفت: برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به اماکن مذهبی مانند حسینیه ثارلله، تکیه فاطمیه، تکیه عباسعلی، تکیه قائم، حسینیه سادات خوشرو و سایر اماکنی که جمعیت عزاداران در آن حضور خواهند داشت در تلاش هستیم یک نظم قابل قبولی برقرار باشد.

او افزود:رانندگان عزیز اسرار نداشته باشند که حتما در نزدیکی محل اجرای مراسم پارک و به این سبب سد معبر و راهبندان کنند بلکه در محل‌های مناسب و فضا‌هایی که پیش بینی شده پارک کنند.

او تصریح کرد: از تردد و توقف وسایل نقلیه در داخل دسته جات و هئیت‌های مذهبی برای مسائل ایمنی و امنیتی جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ نجفی گفت: سوارشدن عزداران در قسمت بار وسایل نقلیه بسیار مخاطر آمیز است.

او بیان کرد: توجه به عابران پیاده از سوی رانندگان به ویژه شب‌ها و در محیط‌های عزاداری مورد تاکید است و نصب هرگونه برچسب و نقوش بر روی شیشه‌ها و بدنه خارجی وسایل نقلیه ممنوع است.

انتهای پیام/ح

محدودیت های ترافیکی روز تاسوعا

برچسب ها: ترافیک ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار