ذره بین بازرسان روی بازار خوزستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برای جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالا و تامین کالا‌های موردنیاز دانش آموزان و دانشجویان طرح نظارتی به صورت مشترک بر بازار اعمال خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمد رحمانی زاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار از ۱۰ روز گذشته آغاز شده و اکنون با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس این طرح تشدید خواهد شد.

او بیان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس این طرح نظارتی به صورت مشترک بر بازار اعمال خواهد شد و علاوه بر اقلام اساسی، نظارت بر لوازم تحریر، پوشاک به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

رحمانی زاده افزود: برای جلوگیری از افزایش احتمالی نرخ کالا و همچنین تامین کالا‌های مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان، گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار استان فعال شده و این نظارت‌ها تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: برای نظارت بهتر بر بازار به نظارت و توجه بیشتر مردم نیاز داریم و در این زمینه مردم با گزارش تخلفات صورت گرفته می‌توانند به بهبود شرایط کمک کنند.

انتهای پیام/م

نظارت و بازرسی بازار خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار