بازار عید فطر در خوزستان، زیر ذره بین ۱۵۴ بازرس

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از نظارت ۱۵۴ بازرس این سازمان بر بازار عید فطر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمد رحمانی، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه نظارت بر بازار عید فطر تشدید شده گفت: در این زمینه از چند روز گذشته ۱۵۴ بازرس این سازمان بر این بازار در سراسر استان نظارت ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه ایام عید فطر در خوزستان متفاوت‌تر از سایر استان‌های کشور است، بیان داشت: نظارت‌ها به صورت ویژه بر روی اقلام خوراکی و پوشاک در حال انجام است و بر بازار کنترل و اشراف کامل داریم.

رحمانی زاده تصریح کرد: در این ایام بر روی محصولاتی مانند؛ شیرینی جات، میوه و تره بار، مرغ و گوشت، پوشاک و آجیل با تاکید بیشتری کار نظارت انجام می‌گیرد، زیرا این اقلام بیشتر مورد استفاده مردم هستند و از این رو نظارت بر آن‌ها ویژه‌تر است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه از مردم نیز برای نظارت بر قیمت کالا‌ها درخواست همکاری داریم، اذعان داشت: از مردم تقاضا داریم از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برچسب قیمت داشته و از فروشنده درخواست فاکتور فروش را داشته باشند و در هنگام خرید کالا به دقت قیمت کالا را بررسی کنند.

انتهای پیام/گ

نظارت بر بازار شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار