میرالماسی گفت: رقابت در قهرمانی آسیا به علت نحوه برگزاری مسابقات بسیار دشوار و کسب سکوی قهرمانی غیر ممکن است.

کسب سکوی قهرمانی در رقابت‌های آسیایی غیر ممکن استرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ۳ دوره برای تیم ملی اردو برگزار شد و ملی پوشان شرایط نسبتا خوبی دارند، اما مسابقات آسیایی میدان بسیار سختی برای رقابت است. نحوه  برگزاری  مسابقات دشوار است و  ۶ تیم اول آسیا بیرون از رقابت قرار می‌گیرند و بقیه تیم‌ها  با یکدیگر رقابت می‌کنند. در نهایت دو تیم انتخاب می‌شوند و در بین ۸ تیم برتر قرار می‌گیرند که بالافاصله با دو تیم چین و ژاپن باید رقابت کنند. کسب سکوی قهرمانی در رقابت با قدرتمند‌های آسیا بسیار سخت و غیر ممکن است.


بیشتر بخوانید: نتایج ملی پوشان تنیس روی میز ایران در رقابت‌های آسیایی مشخص شد


او در ادامه گفت: تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان فردا پنجشنبه راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده و مسابقات از ۲۴ شهریور ماه در اندونزی آغاز می‌شود. پیش بینی ما این است که تیم ما یکی از مقام‌های پنجم تا هشتمی را در قهرمانی آسیا اندونزی کسب کند. البته در بخش بانوان این اتفاق سخت‌تر است، چرا که در سال گذشته بانوان کشورمان مقام دوازدهم آسیا را کسب کردند.

میرالماسی اظهار کرد: با توجه به کسب مدال نوشاد عالمیان در بازی‌های آسیایی جاکارتا توقع از رشته تنیس روی میز در تمام مقاطع بالا رفته است. سال گذشته در رده‌ جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب مدال داشتیم، اما امسال نتوانستیم مدال کسب کنیم و  تا پای کسب مدال پیش رفتیم. تیم ژاپن در جوانان نایب قهرمان جهان است، اما در آسیا برای عنوان پنجمی و ششمی رقابت کرد. شیوه برگزاری مسابقات به گونه‌ای است که  رقابت را  برای تیم‌های رتبه پایین دشوار کرده است.

او در پایان گفت: ما باید از این رقابت‌ها امتیاز کسب کنیم تا رنکینگ بازیکنان ارتقا پیدا کند. همچنین به خاطر نزدیک بودن المپیک باید بازیکنان امتیاز بیشتری در مسابقات کسب کنند. امیدواریم بازیکنان کشورمان بتوانند در دو بخش انفرادی و تیمی عملکرد خوبی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: 

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با سفیر صربستان در ایران دیدار کرد

نتایج ملی پوشان تنیس روی میز ایران در رقابت‌های آسیایی مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار