مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه بیست و یکم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه بیست و یکم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کوله‌های حامل ۱۳۰ کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید

سرهنگ سید رضا مکی گفت: ماموران پلیس پیشگیری شهرستان مهریز با همکاری ماموران دسته رزمی شهید شاهدی یگان تکاوری۱۱۹، هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی، گروه چهار نفره از قاچاقچیان موادمخدر که به صورت کوله باری اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند را شناسایی و جهت دستگیری آنان اقدام کردند.

مکی ادامه داد: قاچاقچیان با دیدن ماموران با به جا گذاشتن کوله‌های حامل مواد مخدر اقدام به فرار کردند که با توجه به تاریکی هوا وکویری بودن منطقه فقط یک نفر از آنان دستگیر شد.

او افزود: در بازرسی ازکوله‌های به جا مانده، ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز برای بازجویی به اداره پلیس، منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان ۱۳۰ کیلوگرم تریاک را از شرق کشور تهیه کرده بودند و به صورت کوله‌ای و پیاده قصد ورود به استان یزد را داشتند که در رسیدن به هدف شوم خود ناکام ماندند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خاطر نشان کرد: دستگیری قاچاقچیان متواری در دستور کار پلیس استان می‌باشد.

کشف بیش از ۱۱۸ کیلو تریاک در خاتم

 سرهنگ غلامرضاکشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در این خصوص گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به دو دستگاه موتورسیکلت "ایژ" مشکوک شده و به راکبان آن‌ها دستور ایست دادند.

سرهنگ کشوری افزود: راکبان موتورسیکلت با مشاهده مأموران به جاده‌های فرعی متواری و در نهایت مأموران با متوقف کردن آن‌ها ۱۱۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو متهم، اعلام داشت: متهمان قصد انتقال مواد از استان‌های جنوبی به پایتخت را داشتند که توسط پلیس خاتم دستگیر و به مقام قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره در دستور کار این فرماندهی می‌باشد و پلیس خاتم اجازه جولان به قاچاقچیان نخواهد داد.

توقف کامیون بنز با ۱۰۳ کیلوگرم تریاک در مهریز

سرهنگ علی افخمی‌ سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد مستقر در ایستگاه بازرسی شهید مدنی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون بنز که با محموله لوله پلی اتیلن از جنوب کشور عازم شمال بود مشکوک و خودرو را برای بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

او ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو، ۱۰۳ کیلوگرم تریاک به صورت جاساز از داخل محموله این خودرو کشف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در رابطه با این محموله کشف شده گفت: متهم، این محموله مواد افیونی را از جنوب کشور تهیه و قصد انتقال به یکی از شهر‌های شمالی را داشت که در ایستگاه بازرسی شهید مدنی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس یزد

سرهنگ سیدرضا مکی گفت: در تداوم امر مبارزه با قاچاق سوخت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، یک دستگاه تانکر نفتکش که مبادرت به حمل سوخت قاچاق از تهران به هرمزگان می‌کرد را شناسایی کردند.

او افزود: ماموران تانکر نفتکش را توقیف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی آن به مراجع قانونی، گفت: شهروندان هر گونه موارد مشکوک در خصوص سوخت قاچاق را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار