معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از ثبت بیش از ۱۰ هزار تخلف در واحد‌های صنفی استان خبر داد.

ثبت بیش از ۱۰ هزار تخلف در واحد‌های صنفی هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: در پنج ماه امسال بیش از ۱۰ هزار تخلف در واحد‌های صنفی استان خبر داد.

او افزود: در این مدت بیش از شش هزار و ۶۸۰ مورد پرونده تخلف واحد‌های صنفی در هرمزگان تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت:ارزش این پرونده‌های تشکیل شده ۴۶۶ میلیارد ریال است.

عبدالرضا پیروی منش افزود: در این مدت بیش از ۱۰۷ هزار و ۴۴۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی بیش از ۱۰ هزار و ۴۷۱ تخلف ثبت شده است.
وی گفت: در این مدت ۲۰۴ واحد در استان پلمپ شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت:گران فروشی، درج نکردن قیمت و عدم ارائه فاکتور از مهمترین تخلفات واحدهاست.

پیروی منش افزود: طرح ویژه نظارت بازگشایی مدارس نیز که از دهم شهریور آغاز شده و تا دهم مهر ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح ۸۰ بازرس در قالب دو تیم ۴۰ نفره مشارکت دارند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

پیروی منش افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات سازمان صمت در استان و یا پایگاه‌های بازرسی سطح شهر شکایات خود را عنوان کنند.

وی گفت: از مردم تقاضا می‌شود تا در هنگام خرید فاکتور از فروشنده دریافت کنند تا در صورت مشاهده تخلف راحتتر رسیدگی شود.

انتهای پیام/ر

اجرای طرح ویژه نظارت بازگشایی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.