نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس باید در محتوا الگو باشد.

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس باید در محتوا الگو باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در پنجمین جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت:  کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان باید در محتوا الگو باشد و به صورت ماندگار و عزتمندانه برگزار شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ویژگی مهم این کنگره این است که مربوط به امام خمینی (ره) می‌باشد باید دیدگاه‌های امام خمینی در بخش‌های مختلف تبیین شود.

او کارنامه استان مرکزی را در دهه اول محرم کارنامه قابل قبولی دانست و گفت: از حالا باید برای مراسم اربعین حسینی تدبیر شود و دستگاه‌ها و مردم و مسئولین آماده باشند و اقدامات لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام دهند.

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) باید بهترین کنگره شهدا در کشور باشد

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم گفت: در حال حاضر باید به مواردی که می‌تواند به ارتقای فرهنگ و تزریق روحیه شهادت طلبی جوانان کمک کند بیشتر اهمیت داده شود که کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی نمونه بارز آن است که باید بهترین کنگره شهدای استان‌ها در کشور باشد.

آقازاده افزود: برای برگزاری این کنگره ۵ سال زحمت کشیده شده است که نتایج آن در آینده از لحاظ فرهنگی برجوانان مشهود می‌شود و از برکات برگزاری این کنگره بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی به صورت همزمان است.

حسینی نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اجرای این کنگره‌ها در شرایط حال حاضر کشور بسیار سخت و حساس است.

حسینی افزود: در گذشته رزمندگان در خط مقدم بودند و مردم پشتیبان آن‌ها بودند امروزه مردم در جبهه‌های جنگ اقتصادی هستند و مسئولیت پشتیبانی مردم به عهده مسئولین است.

برگزاری بیش از ۱۷ کارگروه برای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان هم گفت:تاکنون بیش از ۱۷ کارگروه برای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار شده است.

سردار کریمی افزود: این کنگره با رویکرد و اهداف تبیین دفاع مقدس و تبیین شخصیت و سیره حضرت امام خمینی برگزار می‌شود.

کنگره نقش ملی امام خمینی در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان در یازدهم مهرماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.