نماینده فوتسال استان مرکزی در بهبهان با اهورا مسابقه میدهد.

سن ایچ ساوه در انتظار دیدار بیرون از خانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هفته دوازدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال ایران در دور رفت، فردا جمعه ۲۲ شهریور برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها نماینده فوتسال استان مرکزی در بهبهان با اهورا مسابقه میدهد.

نماینده فوتسال استان مرکزی که هفته گذشته نتیجه دیدار خانگی را ۴بر ۳ به گیتی پسند واگذار کرد و از صدر جدول یک پله سقوط کرد، در بیرون از خانه با تیم ۱۴ امتیازی و رده هفتم جدولی اهورای بهبهان مسابقه می‌دهد.

در حال حاضرسن ایچ با ۲۰ امتیاز در رده دوم جدول بعد از گیتی پسند ۲۲ امتیازی قرار دارد و در صورت پیروزی بر اهورای بهبهان و توقف گیتی پسند مقابل فرش آرا به صدر جدول برخواهد گشت.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال دیدار اهورای بهبهان با سن‌ایچ ساوه را در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال وحید عرض‌پیما، مصطفی کرد، محمد شرونی و بهنام نبی‌پور قضاوت خواهند کردو حسین شاهمرادی هم ناظر بازی است.

در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور همچنین ستارگان ورامین میزبان شهروند ساری
است؛ سوهان محمدسیمای قم در خانه به دیدار آذرخش بندرعباس می‌رود، مقاومت شهرداری البرز از شرکت ملی حفاری اهوازپذیرایی می‌کند؛ فرش‌آرای مشهد میهمان گیتی‌پسند اصفهان است؛ لبنیات ارژن شیراز در دیدار خانگی با هایپرشهر شاهین‌شهر ملاقات می‌کند و شاهین کرمانشاه هم میزبان مس سونگون ورزقان است.

انتهای پیام / ج

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در بهبهان به میدان می‌رود

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار