مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۲ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۲۲ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مصدوم شدن ۵ نفر بر اثر ریزش سقف آتش نشانی مسجدسلیمان

مهدی رضایی فر معاون فنی شهردار مسجدسلیمان گفت: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۱ شهریورماه، سقف ساختمان در حال احداث آتش نشانی در محله بی بی یان این شهرستان ریزش کرد.

او با بیان اینکه مصدومیت حادثه دیدگان جدی نیست، بیان داشت: ۳ نفر از مصدومان در بیمارستان بستری شده اند و حال عمومی آن‌ها خوب گزارش شده است.

به گفته رضایی فر، سقف ساختمان به دلیل بی احتیاطی کارگران حین اجرای بتن ریزی، با رها شدن شمع فرو ریخته است.

معاون فنی شهردار اهواز تصریح کرد: ساختمان آتش نشانی در حال تکمیل بوده و در حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هنوز به شهرداری تحویل داده نشده است.

آتش سوزی در کوه‌های روستای کیوپ باغملک کوتاه آمد

محمد نجاتی پور رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان باغملک گفت: آتش در ارتفاعات روستای کیوپ از توابع بخش مرکزی باغملک از ظهر امروز شعله ور شد و ستاد مدیریت بحران با اعلام حالت آماده باش به ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو طی دقایق اولیه در محل آتش سوزی حاضر شدند.

او اذعان داشت: با تلاش مستمر اهالی روستای کیوپ، نیرو‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی باغملک، مردم دهستان منگشت و طبیعت دوستان قلعه تل پس از ۸ ساعت این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

نجاتی پور بیان کرد: با خاموش شدن آتش سوزی کیوپ پیگیری به منظور علت بروز این حادثه و آتش سوزی‌های مشابه اخیر در دستورکار دستگاه‌های اطلاعاتی و کارشناسان مربوطه قرار می‌گیرد.

۴۴ سارق حرفه‌ای در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روزدر شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۳ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این زمینه ۱۸ موتورسیکلت و ۳۲ خودروی متخلف توقیف و ۱۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به‌ها نخواهد داد.

جلوگیری از خروج سوخت قاچاق در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: به منظور برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت و ترانزیت نفت خام از لوله‌های عبوری شهرستان کارون به یکی از استان‌های همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرارگرفت.

او بیان کرد: مأموران کلانتری ۲۰ شهرستان اهواز با راه اندازی اکیپ‌های گشت نامحسوس و اقدامات تخصصی کمتر از ۷ ساعت کنترل جاده‌های حوزه استحفاظی ۴ دستگاه تریلر نفتکش حامل نقت خام سرقتی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده در ادامه گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۱۰۸ هزار لیتر نفت خام سرقتی به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون و ۱۸۸ هزار ریال کشف و در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی گفت: مبارزه با قاچاق از مأموریت‌های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

کلاهبرداران میلیاردی در دام قانون افتادند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲ کلاهبردار با استفاده از مدارک هویتی فردی دیگر و گرفتن دسته چک در نقاط مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری می‌کردند که به همین دلیل موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: صاحب چک پس از احضار پلیس از چک‌های صادر شده اظهار بی اطلاعی کرد که به دنبال آن کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان با تحقیقات تخصصی ۲ کلاهبردار را که با جعل مهر ۲ اداره خصوصی و دولتی با مدارک هویتی فردی دیگر، دسته چک تهیه و با خرید لوازم ساختمانی تحت عنوان پیمانکار کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری مبلغ ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تحت عنوان پیمانکار در شهرستان مسجدسلیمان و همچنین استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، شهرکرد و همدان از ۶ نفر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از تفهیم اتهام با دستور مرجع قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.