علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران قرار است امروز (شنبه) به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار با تراکتور دچار حواشی زیادی شد، اما سپس عذرخواهی کرد و قرار است امروز (شنبه) راهی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شود.  

ممکن است او دچار محرومیت شود و دیدار با صنعت نفت آبادان و یا استقلال را از دست دهد که کمی بعید به نظر می‌رسد، اما او طبق برنامه از پیش تعیین شده به کمیته انضباطی می‌رود تا پاسخگوی اعضای این کمیته باشد.


بیشتر بخوانید: حضور ملی پوشان در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان به کار‌های هجومی پرداختند


همچنین مسئولان تراکتور نیز بابت رفتار این دروازه بان در یادگار امام، از او شکایت کردند و باید دید کمیته انضباطی برای دروازه بان ملی پوش چه تصمیمی خواهد گرفت.  

خبر دیگر اینکه بیرانوند یک محرومیت تعلیقی ۳ جلسه‌ای از سوی کمیته اخلاق دارد که گفته می‌شد در صورت محرومیت او به خاطر اتفاقات بازی با تراکتور باید آن هم روی حکم جدید اعمال شود و در این شرایط احتمال یک حکم سنگین علیه او وجود دارد که هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

گابریل کالدرون آرژانتینی درصدد است تا از این دروازه بان مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال استفاده کند و باید دید کمیته انضباطی در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: محل تمرین پرسپولیس تغییر می‌کند


بیرانوند در سالیان گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته و گلر اصلی تیم ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار