رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل ۲۱ فقره پرونده گران فروشی دفاتر خدمات هواپیمایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان اردبیل از تشکیل ۲۱ فقره پرونده گرانفروشی دفاتر خدمات هواپیمایی خبر داد و گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنند تعداد ۲۱ فقره پرونده به ارزش ریالی ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

او در خصوص درج قیمت بر روی کالا توسط اصناف و بازاریان تصریح کرد: اطلاع رسانی به کلیه صنوف انجام گرفته و اصناف و بازاریان بایستی برروی کلیه کالا‌های خود قیمت فروش نصب نمایند در صورت عدم رعایت قانون نظام صنفی از سوی متصدیان واحد‌های صنفی، توسط بازرسان سازمان اصناف با تشکیل پرونده برخورد قانونی و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه از افتتاح نمایشگاه پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس و همچنین توزیع کالا‌های اساسی تنظیم بازار از جمله شکر خبر داد و افزود: در این نمایشگاه توزیع دفترچه دانش آموزی و شکر با نرخ مصوب دولتی به منظور تنظیم بازار همچنان ادامه دارد.

صادقی در خصوص اقلام عرضه شده در نمایشگاه تصریح کرد: کالا‌های عرضه شده با کیفیت بالا و ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

او ادامه داد: از اولین روز ماه محرم ۴ هزار و ۴۵۷ کیلوگرم شکر برای نذورات مردمی توسط اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی استان توزیع و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع گردیده است.

انتهای پیام/ح

افتتاح نمایشگاه پاییزه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.