معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه پاییزه بدر محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در زاهدان بر پا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، محمدرفیع سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه پاییزه با هدف تامین کالا و تنظیم بازار اقلام مورد نیاز در ایام بازگشایی مدارس تا ۳۰ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در زاهدان بر پا شد.

سلطانزاده افزود:نمایشگاه پاییزه با بیش از ۲۸۰ غرفه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف ایام بازگشایی مدارس از جمله کیف و کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و ... به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم زاهدان برپا شده است.

او ادامه داد: کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی اجناس عرضه شده در نمایشگاه توسط تیمی متشکل از بازرسان صنعت و معدن، بازرسان اصناف و کارشناسان اتحادیه‌ها قیمت‌گذاری شده است.

او تصریح کرد: به منظور حمایت از تولید ملی، اولویت کالا‌های عرضه شده در این نمایشگاه تولیدات ایرانی است.

سلطانزاده بیان کرد: زمان بازدید از نمایشگاه پاییزه ساعت ۱۰صبح تا ۲۱ استاووی اظهار داشت: همچنین بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا در صورت هرگونه تخلف از سوی غرفه‌داران با آن غرفه برخورد کنند.

او گفت: شهروندان مراجعه کننده به این مرکز در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به بازرسان این سازمان اعلام تا به آن تخلف برخورد شود.

انتهای پیام/گ

 نمایشگاه پاییزه در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار