مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: یک کارخانه یونولیت سازی در جاده راه آهن که طعمه حریق شده بود با تلاش ۱۶ نفر آتش نشان مهار شد.

علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: طی تماس تلفنی  امروز با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از طعمه حریق شدن یک کارخانه یونولیت سازی آگاه شدیم.

او محل حادثه را بلوار راه آهن به سمت روستای باقر اعلام کرد و افزود: حجم شعله و آتش سوزی توسط مواد یونولیتی جنس این مواد به گونه‌ای است که در اثر سوختن گاز‌های سمی خطرناک تولید می‌کنند به همین جهت بلافاصله چهار تیم اطفاء حریق این سازمان از ۳ ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام وضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی این آتش سوزی با تلاش ۱۶ نفر آتش نشان مهار شد.

عسکری از نجات یک نفر ازشهروندان توسط آتش نشانان خبر داد و بیان کرد:   امروز ۲۴ شهریور ماه از دچار حادثه شدن یک نفر از شهروندان در بلوار شهید مفتح مطلع شدیم.

او افزود: پس از اطلاع از این حادثه که به دلیل بی احتیاطی رخ داد پای یک نفر از شهروندان بین دستگاه بالابر و دیواره گیر کرده بود تیم امداد و نجات این سازمان سریعا در محل حادثه حضور یافته و عملیات امداد و نجات فرد دچار حادثه شده را شروع کردند.

عسکری ادامه داد و گفت: آتش نشانان با دقت و مهارت‌های خاص فرد دچار حادثه شده را آزاد و با توجه به مصدومیت او را تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از اطفاء حریق یک باب منزل مسکونی در خیابان ابوذر شمالی شهر کرمان خبر داد.

او گفت: این آتش سوزی در ساعت ۱۲ و ۳۶ دقیقه امروز رخ داد که سریعا دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از دو ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام و آتش با تلاش آتش نشانان مهار و از پیشروی آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: این منزل مسکونی در طبقه فوقانی مسجد قرار دارد که دچار آتش سوزی شده بود و آتش نشانان ضمن مهار آتش سوزی  با تلاش خود مانع از سرایت آتش به مسجد شدند.

او در پایان گفت: علل حوادث ذکر شده در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی

‍ وقوع سه حادثه در شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار