استاندار بوشهر گفت: مشکل اساسی که واحدهای تولیدی با آن رو به رو هستند، ناتوانی در بازپرداخت به موقع تسهیلات بانکی است.

ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات، مشکل اساسی واحدهای تولیدی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر بیان کرد: واحد‌های تولیدی باید هنگام دریافت تسهیلات، به فکر پرداخت اقساط خود باشند تا دچار مشکل نشوند و بانک واحد آن‌ها را تملک نکند.

او با اشاره به نقش مهم بانک‌ها در زمینه برطرف کردن موانع تولید، افزود: طرح‌های قابل توجهی در زمینه گلخانه و آبزی‌پروری در استان بوشهر در حال اجراست که تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها نیازمند همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات لازم است.

استاندار بوشهر از مسئولان شهرستانی و فرمانداران خواست دقیق تر مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را پیگیری کنند.

گراوند، همچنین با اشاره به توسعه گلخانه‌ها، بیان کرد: با افزایش ۴۲ هکتاری، اکنون ظرفیت کشت گلخانه‌ای استان به ۳۰۳ هکتار رسیده است.

او گفت: با تکیه بر نقاط قوت استان و توجه به تولید داخل می‌توانیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم که این سیاست در مجموعه جهاد کشاورزی در حال پیگیری است.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به مشکلات نظام اداری، افزود: نباید هیچ متقاضی و تولید کننده‌ای معطل نامه نگاری‌های اداری بماند و باید دستگا‌ه‌های مختلف به مردم پاسخگو باشند.

گرواند با اشاره به پیشرفت‌هایی که در حوزه گردشگری استان صورت گرفته است، بیان کرد: باید در زمینه ایجاد واحدهای اقامتی حرکتی رو به جلو داشته باشیم.

او بیان کرد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان بوشهر توجه به حوزه گردشگری است که ایجاد اشتغال و رونق تولید را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

نباید هیچ تولید کننده‌ای معطل نامه نگاری‌های اداری بماند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.