معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: معاونت امنیت فناوری اطلاعات برای ارزیابی امنیت دستگاه‌ها کارگروهی تشکیل داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و رئیس کارگروه ارتباطات وفناوری اطلاعات پدافند غیر عامل (سایبری) در جلسه پدافند غیرعامل استان تهران اظهار کرد: استفاده از فناوری اطلاعات به طور افزود در حال گسترش است الزام تمام دستگاه‌ها در کنار توسعه کمی باید در حفظ امنیت قدم بردارند.

او افزود: در سال ۸۶ و براساس قانون، سند تبادل اطلاعات به دستور رئیس جمهور وقت به استان‌ها ابلاغ شد.

رضایی گفت: معاونت امنیت فناوری اطلاعات برای ارزیابی امنیت دستگاه‌ها کارگروهی تشکیل داده است کرد در راستای پیاده سازی سیستم تبادل اطلاعات فعالیت کند.


بیشتربخوانید: تأکید استاندار تهران بر نقش فعال صدا و سیما در ترویج عفاف و حجاب


او بیان کرد: این معاونت زیر نظر وزارت اطلاعات اقدامات خود را انجام می‌دهد که در روز‌های اخیر نیز کارگاه‌های آموزشی در این رابطه با دستگاه‌ها برگزار کرده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: گروه امنیت ارتباطات دستگاه‌های استان تهران نیاز‌های دستگاه‌ها را به سیستم دم کرده و الزامات دستگاه‌ها را با آن‌ها پرست می‌کند که این دستورالعمل در بخش فناوری اطلاعات فعال است.

او ادامه داد: تمام نیاز‌های بخش امنیت دستگاه‌ها را این کارگروه تامین می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار