مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تاخیر در شروع رقابت‌های لیگ برتر به تیم نساجی ضربه زیادی وارد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بادامکی مربی تیم نساجی مازندران در غیاب محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم به دلیل محرومیت از بازی قبلی مقابل پیکان در نشست خبری حاضر شد و عنوان کرد: در شرایطی که ما نیاز به پیروزی مقابل سایپا داشتیم روی اشتباهات وحشتناک نیمه اول را به راحتی در اختیار حریف گذاشتیم. می‌دانستیم اگر بازی دست آن‌ها بیافتد به چه نحوی حمله می‌کنند.

او افزود: بچه‌های ما در نیمه دوم از جان مایه گذاشتند و تلاش کردند و در نهایت به گل رسیدیم. اما مجددا روی اشتباهات فردی موقعیت به حریف دادیم و گل خوردیم. بازی باید با نتیجه تساوی به اتمام می‌رسید، اما در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سایپا واگذار کردیم.

بادامکی در مورد این شکست عنوان کرد: با وجود احترامی که برای سایپا قائل هستم، اما حق ما در این مصاف باخت نبود و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم یا در بدترین حالت به تساوی رضایت دهیم. به هر حال فوتبال است و باید درس گرفت. تمام تلاش ما این بود تا در این بازی پیروز از میدان بیرون بیاییم، اما نشد. قطعا حق بازیکنان ما بالاتر از این است.

مربی تیم نساجی در خصوص تعویض نیما میرزازاد، دروازه بان اول این تیم در نیمه دوم بازی بیان کرد: هر ۲ دروازه بان ما جوان هستند و به هر حال اشتباه می‌کنند، ما هم تاوان اعتماد به جوانان را دادیم. تلاش کردیم تا بین ۲ نیمه امین را به بازی برگردانیم، اما شرایط روحی مناسبی نداشت و او را تعویض کردیم.

او ادامه داد: داوری بد نبود حتی بازیکنان با شرف ما اعتراف کردند که خطای مشکوک پنالتی روی آن‌ها شکل نگرفته است. امروز روز بدی از لحاظ داوری نبود و داور می‌توانست تا حدی به نفع ما سوت بزند. روی گل چهارم هم باید فیلم را مشاهده کرد، اما در کل بد نبود. هفته گذشته ما تاوان داوری را مقابل پیکان دادیم. از بنیادی فر بابت قضاوتش در بازی مقابل سایپا تشکر می‌کنیم.

بادامکی در مورد شرایط آمادگی بازیکنان در این ۲ هفته تعطیلی لیگ اظهار کرد: به هر حال این وقفه به تیم ضربه می‌زند. همه بازیکنان ما از رحمان جعفری گرفته است تا محمد عباس زاده توانایی بالایی دارند. ما باید تعویض کنیم تا شرایط تیم بهتر شود. تعطیلات و وقفه‌ای که در لیگ افتاد قطعا به تیم ما ضربه زده است.

مهدی یکتا مدیر رسانه‌ای تیم نساجی در پاسخ به این سوال که چرا کارت بازی بازیکنان نساجی صادر نشده است بیان کرد: امیدواریم به همه تیم‌ها به یک چشم نگاه کنند. مجوز ۳ بازیکن ما را به دلیل بدهی باشگاه صادر نکرده اند و از طرفی نمی‌دانیم چه میزان بدهی داریم. حالا اینکه چرا جمال فرجام کارت بازی گرفت و بر فرض مثال این ۳ بازیکن ما ناکام بودند، دلیلش این است که این بازیکن سهمیه زیر ۲۱ سال است و سینک هم بازیکن فصل گذشته ما بوده که آی تی سی اش صادر شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار