بازیکن نساجی مازندران: موفقیت نساجی بسیار مهمتر از گلزنی من در لیگ برتر است.

رحمان جعفری بازیکن تیم نساجی مازندران که در دیدار این تیم مقابل سایپای تهران دبل کرد در خصوص گلزنی اش در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در مورد گلزنی باید بگم‌که من وظیفه ام این است که برای موفقیت تیم همه تلاشم را انجام دهم. در بازی مقابل سایپا هم خدا را شاکر هستم که توانستم گل بزنم. اما از اتفاقات بازی و باخت تیممان ناراحتم چراکه موفقیت تیمی مهم‌تر از گلزنی من است.


بیشتر بخوانید: جعفری: می‌خواهم جواب اعتماد مهاجری را بدهم/ امیدوارم تیم ملی امید به المپیک راه پیدا کند


نساجی با بدشانسی مقابل سایپا تن به شکست داد

جعفری در ادامه در خصوص باخت تیمش مقابل سایپای تهران با نتیجه ۴ بر ۳ بیان کرد: تیم ما در بازی مقابل سایپا اصلا شایسته باخت نبود و متاسفانه بدشانسی گربیان تیم ما را گرفت که نهایتا نتیجه واگذار کردیم و نتواستیم دل هوادارامان را شاد کنیم. حالا امیدوارم با برتری در بازی مقابل شاهین بوشهر، باخت مقابل سایپا را جبران کرده و هواداران تیممان را خوشحال کنیم.

تیم‌های مهاجری روی زمین فوتبال بازی می‌کنند

او همچنین در مورد تفکرات و تاکتیک مهاجری سرمربی تیم نساجی در بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد:  تیم‌های مهاجری همواره روی زمین فوتبال بازی می‌کنند و در این فصل هم با همین سبک کار خود را در لیگ برتر دنبال می‌کنیم. طبق آمار تیم ما در هر سه بازی از حریفان برتر بوده است و انشالله با بازی تماشاگرپسند و همجومی رتبه خوبی را در جدول رده بندی کسب کنیم.

جواب اعتماد مهاجری را با گلزنی دادم

جعفری در ادامه گفت: مهاجری در سالیان گذشته نشان داد که به جوانان اعتماد  ویژه‌ای می‌کند. خوشحال هستم که توانستم جواب اعتمادش را با گلزنی نشان بدهم و انشالله با کمک بقیه بازیکنان سال خوبی برای هواداران مان که همیشه و در همه حال کنارمان هستند رقم بزنیم. بازی کردن برای هواداران حس بی نطیری است.

جعفری:موفقیت تیم نساجی مهمتر از گلزنی است/جواب اعتماد مهاجری را با گلزنی دادم

از مهاجمان نساجی چیز‌های زیادی یاد می‌گیرم

بازیکن تیم نساجی در مورد بازی کردن و گلزنی در کنار سایر مهاجمان این تیم بیان کرد:  از اینکه در کنار مهاجمان بزرگی، چون محمد عباس زاده، محمد قاضی و مهدی نظری بازی میکنم بسیار خوشحال هستم. قطعا چیز‌های زیادی از این عزیزان یادمی گیرم که در آینده به کمک خواهد آمد.

وی در انتها گفت: انشالله با حمایت هواداران در بازی با شاهین بتوانیم این تیم را شکست داده و دل عاشقان نساجی را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید: میرزازاد: می‌خواهم گلر تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار