سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت:۱۵۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وسازغیرمجاز دراین شهرستان شناسایی، توقف و قلع وقمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از محور خلخال -اسالم با بیان اینکه برخورد با متجاوزین و متخلفان حریم راه از خطوط قرمز راهداری است گفت: در ۵ ماهه اول امسال با تلاش راهداران ۶۳ مورد اخطارکتبی به دستفروشان و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ابلاغ و با دستور قضایی ۴۰ مورد توقف کار و ۵ مورد نیز قلع و قمع انجام شده است.

او با اشاره به اینکه گشت‌های راهداری با حضور شبانه روزی در جاده‌ها توانستند بیش از ۱۰۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند افزود: در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده ۱۶۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی و ۱۸۵ عدد علایم ایمنی جدید در محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال توسط راهداران نصب شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال لکه گیری ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع از محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال را یادآور شد و تصریح کرد:در مدت یاد شده راهداران زحمتکش این شهرستان ۱۵ هزار متر مکعب ریزش برداری و ۳ هزار کیلومتر نیز تیغه زنی انجام داده اند.

خسروی بهسازی راه‌های روستایی را در جهت جلب رضایت مردم از وظایف مهم راهداری عنوان کرد و افزود:در محور روستایی برندق ۱۵۰ متر مربع راه دسترسی ایجاد و احداث شده و عملیات بهسازی راه روستای محروم کمر نیز درحال اجراست.

او تعمیر و تجهیز ۲۲ عدد چراغ چشمک زن در تقاطع ها، پاکسازی ۴۸۰ عدد علایم در طول مسیر، ۵۴۰ کیلومتر شن ریزی در محل رانش و ۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری در رمپ‌های ورودی و خروجی شهرستان خلخال را از اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه امسال برشمرد و اظهار داشت:تاکنون راهداران در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران ۱۴ مورد بازدید از ترمینال مسافری شهرستان خلخال انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

عملیات بهسازی راه روستای محروم کمر درحال اجراست

برچسب ها: راهداری ، ساخت و ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.