دستگیری توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی در بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از دستگیری توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی در بشرویه خبر داد.

سرهنگ  مریمی فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر انتقال و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان بشرویه، دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران در تحقیقات گسترده پلیسی یکی از توزیع کنندگان حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی را در شهرستان بشرویه شناسایی و متهم را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ مریمی اظهار کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل فعالیت این سوداگر مرگ را بازرسی و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم چند بسته آماده فروش مواد مخدر صنعتی کشف شد.

  دستگیری ۲ کول بر مواد مخدر با ۴۱ کیلو تریاک در سربیشه 

 سرهنگ حسین تقی زاده  جانشین انتظامی شهرستان"سربیشه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر بصورت کوله بری در محور‌های فرعی این شهرستان مطلع شدند و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با شناسایی محل تردد کول بر‌ها در محور‌های فرعی به محل مورد نظر اعزام شدند و مشاهده کردند ۲ نفر کوله بر در نزدیکی جاده قصد تحویل دادن مواد مخدر را به یک موتورسیکلت دارند.

سرهنگ تقی زاده گفت: متهمان با مشاهده مأموران محموله مواد مخدر را رها کردند و به سمت ارتفا عات متواری شدند که مأموران در پاک سازی از محل ۴۱ کیلو تریاک کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه  تصریح کرد: متهمان با اقدامات پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار