معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ستاد مهر با هدف ایجاد ترافیک روان از ابتدای سال تحصیلی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:شرکت مترو،اتوبوسرانی، تاکسیرانی  و مدیریت شهری با تمام توان در خدمت همشهریان و بخصوص دانش آموزان و دانشجویان می‌باشند.

او ادامه داد: از ابتدای مهر ماه سردرگمی در خصوص سرویس‌های حمل و نقل شهری وجود ندارد و ستاد مهر در ۲۰ روز کاری در دوشیفت، بازرسی و نظارت را بر کلیه امور حمل و نقل شهری خواهد داشت.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درباره فعالیت‌های ستاد مهر افزود: از ۸ ۲ شهریور ماه تا ۱۸ مهرفعالیت ستاد مهر به منظور داشتن ترافیک روان هر ساله با شروع سال تحصیلی فعالیت خود را آغاز می‌کند و امسال ۱۰۰ بازرس به عملکرد سرویس‌های مدارس نظارت می‌کنند.

صلواتی  ادامه داد: گشت‌های بازرسی به منظور اعمال قانون، ترافیک روان و تخلفات ممکنه ایجاد می‌شوند همچنین فضاسازی‌های ویژه مقابل مدارس با تصاویر دانش آموزان مانند شعار‌های احترام به حقوق دانش آموزان، توقف پشت خط عابر پیاده، سرعت مطمئنه از زبان دانش آموزان به رانندگان گوشزد می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درباره راهکار‌های ایجاد ترافیک روان بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک به صورت آنلاین تقاطع‌ها را رصد و زمان بندی‌ها را تغییر میدهد، به منظور روان سازی در ترافیک اصلی و کاهش تاخیر‌ها در این معابر پلیس راهور، اداره کل آموزش و پرورش و معاونت خدمات شهری تمام تلاش خود را برای پیبشگیری از تخلفات رفع سد معبر انجام می‌دهد.

صلواتی با اشاره به قصه پر غصه تصادفات موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: متاسفانه برخی موتور سیکلت سواران با بی توجهی کامل به علائم رانندگی و قوانین شهری باعث افزایش آمار تصادفات می‌شوندکه سازمان حمل و نقل شهری همواره به دنبال ایده برای رفع و کاهش این دغدغه می‌باشد، به طور کلی ۵۰ درصد از تصادفات سهم عابرین و موتور سواران است.
 
انتهای پیام/ی
 

از ابتدای مهر ماه سردرگمی در خصوص سرویس‌های حمل و نقل شهری وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار