توزیع ۲۴هزار بسته نوشت افزار بین نیازمندان خراسان رضوی توسط آستان قدس آغاز شد.

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی گفت: رسالت اصلی معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در حوزه تامین زیرساخت‌ها و اشتغال آفرینی است، اما در کنار اینگونه فعالیت‌های زیربنایی نباید از فعالیت‌های حمایتی غافل شد.

او  افزود: در همین زمینه از امروز فرایند توزیع ۲۴هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۵۰میلیار ریال بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد، شهرستان‌های خراسان رضوی و مناطق سیل زده کشور آغاز شد.

او با بیان اینکه در طراحی این اقلام از نقوش ایرانی و اسلامی استفاده شده است افزود: این بسته‌ها شامل ۱۶قلم لوازم التحریر از جمله کیف، مداد رنگی و دفتر از تولیدات مرغوب ایرانی است که به خاطر تکمیل چرخه تولید اغلب توسط کارگاه‌های کارآفرینی آستان قدس رضوی تولید شده است.

صادقی افزود: معاونت محرومیت زدائی آستان قدس رضوی در این اقدام با توجه به نیاز‌های دو مقطع تحصیلی ۱۹هزار و ۲۰۰بسته برای مقطع ابتدایی و چهار هزار و ۸۰۰بسته برای مقطع متوسطه در نظر گرفته است که توسط خادمیاران رضوی میان دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

خادمیاران رضوی به کمک دانش آموزان نیازمند می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.