به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک اخیرا به صورت رسمی یک بروزرسانی جدید برای Creator Studio خود منتشر کرده است که به حسابهای تجاری این امکان را میدهد که پستهای اینستاگرام و فیلمهای IGTV را از شش ماه پیشتر برنامهریزی کنند. این قابلیت جدید در کنوانسیون پخش بینالمللی آمستردام، معرفی شد. این رویداد مکانی بود که فیسبوک از ویژگیهای جدید خود برای پخش مستقیم و Creator Studio خبر داد.
توانایی برنامهریزی کردن پستهای اینستاگرام مسئله کاملا جدیدی نیست زیرا فیسبوک آن را سال گذشته به وسیله نرمافزارهای شخص ثالث امکان پذیر کرده بود اما ارائه آن به عنوان سرویس شخص اول، برخی از محدودیتهای آزار دهنده را که تاکنون وجود داشته است، از بین میبرد. اکنون با این قابلیت جدید، شما میتوانید در یک پست برنامهریزی شده، چند تصویر قرار دهید، کاری که با استفاده از نرمافزارهای شخص ثالث امکان پذیر نبود.
یکی از خبرگزاریهای فناوری عملکرد خوبی از نحوه استفاده قابلیتهای نسخه محدود آن پس از شروع کار در اوایل سال جاری منتشر کرده است و خاطرنشان میکند که برای این کار باید یک حساب کاربری تجاری یا تولیدکننده محتوی در اینستاگرام داشته باشید تا به یک صفحه فیسبوک مرتبط شود. به محض این که این دو حساب کاربری به هم متصل میشوند، شما میتوانید با کلیک کردن روی لوگوی اینستاگرام در بالای صفحه، پستها و ویدئوهای IGTV پیج خود را برنامهریزی کنید. شما همچنین میتوانید از این قابلیت برای اضافه کردن برچسب و موقعیت مکانی به پست و برش دادن تصاویر استفاده کنید. اما متاسفانه هنوز این قابلیت از استوری اینستاگرام پشتیبانی نمیکند.
بیشتر بخوانید: حذف پیامهای شخصی ناشناس؛ قابلیت جدید اینستاگرام +تصویر
همچنین در کنار امکانات جدید اینستاگرام، فیسبوک نیز چند قابلیت جدید معرفی کرده است:
انتهای پیام/