مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به دنبال ایجاد زمینه‌های لازم برای استفاده از کمک خیران در اعزام چهار هزار مددجوی این نهاد در پیاده روی اربعین هستیم.

۴ هزار مددجوی بوشهر با کمک خیران عازم کربلا می‌شوندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان بیان کرد: امسال در قالب طرح شوق زیارت، دو هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در استان بوشهر به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

او افزود: از این میزان، دو هزار نفر به مشهد مقدس و ۲۰۰ نفر به کربلای معلی اعزام می‌شوند که اولویت با افرادی است که زیارت اولی هستند و تاکنون فضایی برای زیارت آن‌ها مهیا نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اعلام این که بخشی از این افراد تاکنون اعزام شده اند، تصریح کرد: با توجه به این که مددجویان تحت حمایت این نهاد قادر به پرداخت هزینه‌های این سفر‌ها نیستند به دنبال استفاده از منابع خیران نیکوکار در این بخش هستیم.

لطفی ادامه داد: با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام نیازمندان به مشهد مقدس و کربلای معلی و به خصوص در پیاده روی اربعین، نیکوکاران می‌توانند به طور غیرحضوری از طریق شماره گیری کد #۲*۵*۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به مددجویان این نهاد پرداخت کنند.

او بیان کرد: اربعین پارسال یک هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان بوشهر به کربلای معلی اعزام شدند که هزینه اعزام رفت و آمد این افراد ۶۳۷ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: پارسا برای اعزام هر مددجو به کربلا در قالب پیاده روی اربعین، ۳۷۵ هزار تومان هزینه شد که که ۱۷۵ هزار تومان از منابع کمیته امداد و ۲۰۰ هزار تومان با کمک خیرین تامین اعتبار شده است.

لطفی اعلام کرد: این نهاد به غیر از ۲۰۰ مددجویی که امسال به کربلا اعزام می‌کند، به دنبال این است تا با کمک خیران زمینه اعزام چهار هزار مددجوی دیگر نیز در قالب پیاده روی اربعین به کربلا فراهم کند.

انتهای پیام/م

اعزام چهار هزار مددجوی کمیته امداد به کربلا

برچسب ها: محرم ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.