مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۶۸ هزار دانش آموز یزدی در قالب ۱۱ هزار و ۹ کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.

تحصیل بیش از ۲۶۸ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدیدعباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در سال تحصیلی  جدید ۲۶۸ هزار و  هشتصد و۵۱ دانش آموز دختر و پسر استان یزد دو هزار و یکصد و شش واحد آموزشی و ۱۱ هزار و ۹ کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.

دانافر افزود:  بیشترین تعداد دانش آموزان استان یزد با آمار بیش از ۱۴۳ هزار نفر در مقاطع مختلف ابتدایی تحصیل خواهند کرد و پس از آن دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه به ترتیب با  ۵۴ هزار سیصد ۷۶  و  و ۴۴ هزار و چهار صدو دو دانش آموز در زمره بیشترین فراوانی دانش آموزان هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۹ هزار دانش آموز در پیش دبستانی‌ها و بیش از هزار و سیصد و ۷۵ دانش آموز نیز در مدارس استثنائی استان یزد مشغول به تحصیل خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین اضافه کرد: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹،  هشتصد و ۳۵ مدرسه ابتدایی،  سیصدو۴۶ مدرسه مربوط به دوره متوسطه اول، دویست و ۸۱ مدرسه مربوط به دوره متوطه دوم، پانصد و ۲۱ مرکز پیش دبستانی و ۲۴ مدرسه  ویژه دانش آموزان استثنائی، پذیرای دانش آموزان سراسر استان هستند.

انتهای پیام/ غ

مدارس استان یزد پذیرای بیش از ۲۶۸ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.