رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد؛

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت برای سال تحصیلی جدید

سردار رحیمی از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت برای خدمات رسانی به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت برای سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در رزمایش مهر ایمن- شهر ایمن که با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی این رزمایش هماهنگ سازی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در راستای تسهیل عبور و مرور در طرح استقبال از مهر است.

او افزود: بیش از ۱۵ هزار نیروی پلیس و بیش از ۱۵۰ هزار نیرو از کل سازمان‌ها برای اجرای رزمایش مهر ایمن-شهر ایمن در کنار هم فعالیت خواهند کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس تهران از امروز تا ۲۰ مهر ماه در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی برای خدمت‌رسانی ویژه به شهروندان و به‌خصوص دانش‌آموزان است.


بیشتر بخوانید: پایش ناوگان دانش آموزی سراسر کشور با سامانه سپند


سردار رحیمی تصریح کرد: ارتقا انضباط‌ شهری در عبور و مرور شهروندان به ویژه در مهرماه، ایجاد هماهنگی و هم افزایی پلیس و سایر دستگا‌های خدمات‌رسان و امدادی و پاکسازی محیط پیرامونی مدارس با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر از جمله اهدافی است که در رزمایش مهر-شهر ایمن دنبال خواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس پایتخت با تمام وجود آمادگی دارد تا محیطی امن و همراه با آسایش را برای علم انگیزی و علم آموزی دانش آموزان ایجاد کند، افزود: ارتقاء حداکثری ایمنی دانش آموزان برای تردد در سطح معابر و سرویس مدارس و حساس کردن رانندگان و راکبان موتورسیکلت یکی از اهداف این رزمایش است که این تردد‌ها نسبت به سه ماهه تابستان به شدت افزایش پیدا می‌کند.

سردار رحیمی گفت: ساماندهی و ارتقاء ایمنی و آموزش رانندگان سرویس مدارس یکی دیگر از برنامه‌های ما بود،چراکه باید فرهنگ استفاده از سرویس مدارس را ترویج دهیم.

سردار رحیمی افزود: سلامت و ایمنی خودرو‌ها به عنوان سرویس مدارس باید اول مورد توجه مدیران مدارس و بعد والدین قرار گیرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت معلمان و دانش آموزان به عنوان همیاران پلیس برای ارتقاء و نهادینه کردن نظم و انضباط برای آحاد مردم هم مورد توجه پلیس است.

انتهای پیام/

فعالیت بیش از ۱۵ هزار نیروی پلیس در پویش مهرایمن-شهر ایمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار