تلوزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد نخست‌وزیر این رژیم در تلاش برای فرار از محاکمه شدن در پرونده‌های فسادش در ازای خروج از عرصه سیاسی است.

پیشنهاد سری نتانیاهو برای فرار از محاکمه پس از شکست در انتخاباتبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت محرمانه به دنبال دریافت عفو از رئیس این رژیم در پرونده‌های فسادش در مقابل ترک عرصه سیاسی است.

بنابر آنچه شبکه ۱۳ تلوزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، نتانیاهو از چند ماه پیش به صورت محرمانه امکان دریافت عفو رئیس این رژیم در مقابل خروج از عرصه سیاسی را مطرح کرده و در حال بررسی آن است.

بنا بر اعلام این شبکه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست‌کم با یک نفر در این باره گفت‌وگو کرده و درباره اینکه آیا رئیس رفلین این پیشنهاد را می‌پذیرد یا نه ابراز بدبینی کرده است.

بر اساس آخرین نتایج منتشر شده از شمارش آرای انتخابات سراسری در سرزمین‌های اشغالی، ائتلاف «آبی و سفید» به ریاست «بنی گانتس» توانست  ۳۳ کرسی از پارلمان را به خود اختصاص دهد. حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نیز ۳۲ کرسی را در کنست کسب کند.

نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی پیش از اعلام رسمی شکست او در انتخابات سرزمین‌های اشغالی از «بنی گانتس» نامزد حزب رقیب خود خواست با یکدیگر کابینه وحدت تشکیل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار